"Kifogásolni, fölényeskedni bárki tud; tanulj meg mindenkitől tanulni." (Weöres Sándor)

 

Éveken át blogspot-os blogger voltam és szerettem is ott blogolni. Általában hosszú posztokat írtam, melyek szövege túlnyúlt a képernyő alján, így a nyitó képernyőn legtöbbször csak egyetlen cím volt olvasható.
Aki nem olvasta az első bejegyzést, nem tudta meg, hogy milyen más bejegyzések vannak még a blogon.

Nemrég megjelent a 'more' link a posztokban: a szövegnek csak az első sorai olvashatóak a főoldalon és egy "folytatás" vagy "tovább" szövegezésű link — a folytatáshoz erre a linkre kell kattintani.

Ahogy itt is:

Ekkor újra töltődik az ablak, de most már a bejegyzés teljes szövegével (és csak ennek az egy bejegyzésnek a szövegével).
A 'more' (tovább) link segítségével tehát a főoldalon — attól függően, hány sor után szúrjuk be a "tovább" linket (az oldaltörtést) a posztokban — több bejegyzés címét és kezdő sorait is el lehet helyezni!! :-)

No, hát van 'tovább' link, de nem a blogspot.com-on!

Ezt a lehetőséget én feltétlenül használni akartam/akarom, ezért kénytelen voltam/vagyok szolgáltatót váltani. Így kerültem a blog.hu-ra.

Majd máskor írok a blog.hu-n szerzett — idegesítő és fárasztó — általános tapasztalataimról, most egyetlen gondomat említem meg (ez független az Inda-Labs Zrt. szolgáltatótól): háttérképet szeretnék használni ebben a blogomban s már hetek óta kísérletezem.

Még nem találtam meg az igazit. :((

UTÓIRAT: A fentiek teljes tévedésen alapultak, mert a Bloggeren is van 'more' link (ott jump-link-nek hívják): ott is lehet oldaltörtést beszúrni a posztba — már évek óta!!! (Most már én is megvalósítottam A világ színes: c. blogspotos blogomban!)

Hogy-hogy nem vettem észre? Nem láttam más — blogspotos — bloggereknél sem, a szerkesztőablakban meg azért nem vettem észre, mert az "Írás" ablakot nem használom — html kódban szoktam dolgozni.

II. utóirat: E poszt magírása (majd' 1 év) óta sok víz lefolyt a Dunán s a - rossz - tapasztalataim a blog.hu blogszolgáltatóról csak gyűlnek-gyűlnek!! :((
Több bejegyzést is írtam erről a témáról; elolvasásra elsősorban A túl nagy falat címűt javaslom!

II/A. utóirat — trackback-próbálgatás 2013. február 26-án: Jó-e, ha ide, a szövegbe szúrom valamely blog bejegyzésének a trackbackjét?

http://magyarviviana.blog.hu/api/trackback/id/3454489

Látható-e a MOST KIDERÜL VAJON? 1 (BLOG.HU) című posztban? Hát NEM! Az ott látható trackback-üzenetnek MÁS A DÁTUMA! [Továbbiak a trackback-ekről a Most kiderül vajon? 1 (blog.hu) című posztban!]

 

A lejjebb látható trackback-üzenet ehhez a ("MAGÁN" c.) poszthoz érkezett a "MOST KIDERÜL VAJON? 1 (BLOG.HU)" c. bejegyzéstől !

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarviviana.blog.hu/api/trackback/id/tr163299671

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Most kiderül vajon? 1. (blog.hu) 2012.03.12. 16:42:58

Említettem már, hogy a blogspot.com-on kezdtem blogolni, a Blogger szerkesztőjének a segítségével. Annak a blogomnak adtam "A világ színes: fekete és fehér" címet, s ugyanezt adtam címül ennek, a blog.hu-s blogomnak is. (Arról, amiért átjötte...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PRÓBA (hogy mit látni a képernyőn?) !!
süti beállítások módosítása