"Kifogásolni, fölényeskedni bárki tud; tanulj meg mindenkitől tanulni." (Weöres Sándor)
BETELT A POHÁR

lakotelep120926este400x300feliratos.jpg

FOLYTATÁS a
http://magyarviviana.blogspot.hu-n !!!

FIGYELEM! EZ A BEJEGYZÉS KÉP-POSZTNAK KÉSZÜLT, DE ÁTTETTEM KLASSZIKUSBA! HOGY MIÉRT?

LEJJEBB ELOLVASHATÓ! (Kép-posztról még itt is.)

Megelégeltem, meguntam, belefáradtam, nem győzöm erővel-idővel-türelemmel tovább ...

Abbahagyom a blog.hu-val (Inda-Labs Zrt.) a birkózást — nem tudom elérni, hogy a blogom olyan legyen, amilyennek szeretném! (Elég volt abból is, hogy a szerver állandó túlterheltsége miatt mindig túl sokat kell várakozni a fel/letöltésekre.)

Sajnálom pedig, mert szívesen folytatnám, arról nem is beszélve, hogy totálkárba vész az a rengeteg munka és idő, amit 13 hónapon át erre a blogra áldoztam. Mégis ezt választom, mert már dühít ez az állapot és dühöngve nem akarok élni!

S tulajdonképp mi lett az utolsó csepp? A cimkéknél tapasztalhatóak!

 1. — Nem lehet cimkét törülni — ehhez az EGÉSZ BEJEGYZÉST TÖRÜLNI KELL!!!

 2. — Nem lehet cimkét NAGYBETŰVEL kezdeni! Tulajdonneveket, személyek neveit sem! A régi adminisztrációs felületen - üggyel-bajjal - lehetett, de ha itt, az új szerkesztőben hozzányúlok egy poszt cimkéihez, mentésnél az ÖSSZESET ÁTÍRJA KIS KEZDŐBETŰSRE!
EZ NEKEM NEM KELL!!!

MINDEN JÓ, HA A VÉGE JÓ (?): Befejezésül egy fénykép — fél 7 óra körül volt ez a csodaszép látvány az égen tegnapelőtt este!

Tavaly szeptemberben kezdtem ezt a blogot (l. a "Magán" c. bejegyzést) és egyre ingerültebb lettem attól, hogy a kezdetinek vélt nehézségek nem és nem múlnak. 3-4 posztban is írtam az igencsak idegesítő tapasztalataimról (korántsem az összesről!), például A túl nagy falat avagy a félprofi blogszerkesztő címűben — bár találóbb lenne félamatőrnek nevezni az Inda-Labs Zrt. blogszerkesztő szoftverét!

Nem írtam például egy szót sem arról, hogy a sablont VÉRES VEREJTÉKKEL tudtam KICSIT megváltoztatni! (A BLOG MEGJELENÉSÉNEK KIALAKÍTÁSA SOK-SOK HÉTIG TARTOTT!!) Elképesztő, hogy a TELJES forráskódhoz NEM LEHET HOZZÁFÉRNI, s emiatt a gyári sablonban megírt formázásokat még a magam számára lementett, ún. "saját" másolatban sem lehet átalakítani: nagybetűt kisbetűre cserélni (vagy fordítva), betűk-szavak-sorok-bekezdések-képek pozicióját/méretét megváltoztatni pl. a megjegyzéseknél vagy a megosztás ikonoknál. (EZÉRT NINCSENEK MEGOSZTÁSOK EBBEN A BLOGBAN)!

Nem írtam arról sem, hogy hivatkozást, képet beszúrni csak az "ikonos" szerkesztőablakban (s html kód ablakban nem) és TÚLZOTTAN NAGY MÉRETBEN lehet (kis méretű képet nem nagyít fel a blog.hu!). Pedig nem ritkán van szükség egy képen található szöveg elolvasására...

S a könyvjelző ... na, az igazi rémálom — órákig tartott megoldani és végül is vagy működik vagy nem!

Ebben a pillanatban is küzdeni kell - ahogy most ezt a szöveget írom! - egy igencsak különös szerkesztési gonddal: említettem, hogy html kódban írom a szöveget. Az új adminisztrációs felületen (2012. július eleje óta) a html szerkesztő ablak nagyon zsúfolt lett: nagyon sűrű sorokban, formai tördelés nélkül jelent meg a szöveg, melyet rendkívül nehéz volt olvasni vagy bármit megtalálni benne. 1-2 hete kellemesen meglepődve tapasztaltam, hogy ez végre megszünt — minden bekezdés új sorban kezdődik s a bekezdések meg vannak számozva, vagyis könnyű áttekinteni s megtalálni, amit neg akar változtatni a blogoló. Ám néhány perc után megint csak elmúlt az örömem, mert megütközve kell(ett) tapasztalnom, hogy EZ SEM HIBÁTLAN: A SOROK ELEJÉN ÉS VÉGÉN, kb. A "TAB" POZÍCIÓN BELÜL (8-10 karakter) NEM LEHET TÖRÖLNI, KIVÁGNI, BESZÚRNI!!! Ebben a szövegben is ütöttem mellé, csináltam hibákat, ám ezeknek javításához át kell váltanom a másik ("ikonos") szerkesztő ablakra. HÁT MEGÁLL AZ EMBER ESZE!

És az milyen, amire pont most, ezekben a percekben sikerült rájönnöm? Az ún. kép-poszt képét nem tölti fel a blog.hu az Inda-Labs szerverére, hanem csak linket szúr be a posztba (észrevehetetlent!), majd átugrik arra a gépre, ahol a képet tárolják. Ha ez az én winchesterem, akkor beugrik az én gépembe és onnan tölti be a képet! NA NEM, MINDENNEK VAN HATÁRA!!!

Minden jó, ha jó a vége (??)

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarviviana.blog.hu/api/trackback/id/tr654808985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása